.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود این طوری کشور را اداره کرد، امروز مشکل تورم مردم را آزار می‌دهد، وزیر اقتصاد، وزیر استراتژیکی است و باید نگاه همه جانبه برای کشور داشته باشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دکتر علی لاریجانی در یادواره 6 هزار شهید استان قم در مجتمع امام خمینی با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت گفت: وزرایی که رای اعتماد گرفتند باید مجدانه کار کنند، امروز سامان دهی اقتصاد کشور از وظایف مهم وزراء است.

وی افزود: دولت باید در ایجاد اشتغال و کنترل تورم، تئوری مناسبی داشته باشد، ما نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم، بلکه همه باید در اقتصاد حضور داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم باید با کرامت زندگی کنند، باید اصلاحات اساسی بوجود بیاید، ما به وزراء رای دادیم و انتظار ما حل مشکلات مردم است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه قم و نقش موثر آن در عرصه های علمی و فرهنگی داخلی و بین المللی تصریح کرد: مشکلات داخل قم باید هر چه زودتر حل شود، کارهایی که قبلاً شروع شده و پشتوانه مالی نداشته، باید زودتر شروع شود.

وی با تاکید بر لزوم اتمام طرحهای ناتمام استان قم گفت: برای طرح حرم تا حرم، اوراقی در نظر گرفته شده است که افراد بیشتری در آن شرکت کنند و در قم باید قطب زیارتی، سیاحتی وصنعتی تاسیس شود.

دکتر علی لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت رشادتهای شهداء در دفاع مقدس از مبانی و ارزشهای متعالی اسلام، آن را برگرفته از تعالیم آزادی بخش سیدالشهداء (ع) دانست و گفت: امام حسین(ع) حرکت توفنده ای در طول تاریخ بوجود آورد که حیات تفکری اسلامی را به دنبال داشت.

وی افزود: امام حسین(ع) بنایی را برای پیشبرد اسلام تاسیس کردکه همه اقوام و مسلمانان می توانند با تمسک به آن جهشی را برای اسلام تعریف کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سربلندی ایران اسلامی را مرهون جانفشانی های پاسداران و بسیجیان دانست و گفت: اگر امروز ایران سربلند است و مثل درّی در منطقه می‌درخشد، به خاطر فداکاری پاسداران و بسیجیان و خانواده معظم شهداست، همه ایران مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مرداد 1387
نگاهی به آمار رو به رشد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ... داشته باشید . این وضعیت تورم اقتصادی که شما و دولت مسئول آن هستید هر روز بر تعداد فقرا می افزاید ......فاصله طبقاتی .....الآن آموزش و پرورش و بسیاری از ادارات تبدیل به کمیته امداد شده اند !!!! نظام هماهنگ حقوق و لایحه خدمات دولتی چه شد ؟؟؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.